Paní Jana je naší klientkou od roku 2019. Po celou tuto dobu jí pomáhájí naše koordinátorky péče (už se u ní vystřídali 3). Společně se nám povedlo vyřídit kartičku ZTP a příspěvek na mobilitu, díky kterému může paní Jana cestovat. Pomáháme jí dotáhnout řízení k příspěvku na péči, které se vinou úřadů táhne už přes dva roky. Řešíme spolu i různé každodenní výzvy, například jsme ji pomáhali nastavit kanály v televizi, domlouváme se s poskytovateli služeb a energií. Na Vánoce jsme jí díky našim partnerům mohli darovat nový telefon, z kterého má velkou radost.
Nyní se s koordinátorkou potkává průměrně jednou měsíčně a průběžně jsou v telefonickém kontaktu.
Paní Jana má pro nás vždy připravenou kávu a něco k zakousnutí, i když ji pořád přemlouváme, aby nic nechystala a nedělala si s námi starosti. Vždycky připraví i něco sladkého, i když sama sladké nejí, a tak nám nezůstává nic jiného, než si nabídnout.
Je zapojená i do dobrovolnického programu, každý týden se potkává s dobrovolnicí Janinou, se kterou chodí na nákupy a procházky, anebo si povídají u kafe. Velmi rychle se spřátelily.
Využila od nás také službu psychologického poradenství.
Paní Jana je také pravidelnou účastnicí našich nadačních akcí, kde vždycky září. Kromě našich tradičních akcí se zúčastnila také Dne krásy.