Nadaci Krása pomoci založila Taťána už v roce 2008, tedy dva roky po úspěchu v soutěži Miss World. Od té doby přes Nadaci pomohla tisícům seniorů po celé republice a seniorskou tématiku přenesla a stále přenáší do veřejného prostoru. Právě proto byla navržena do soutěže Marketér roku 2021 (pořadatel: Česká marketingová společnost) a svou nominaci proměnila v ocenění Duhový delfín.
“Velice si vážím takového ocenění, ač pro něj tuhle práci člověk nedělá. To, že Nadace Krása pomoci může fungovat a pomáhat skutečně konkrétním lidem, je zásluha celého mého Krásného týmu, takže cena Duhový delfín je vlastně i pro ně,” uvedla Taťána Kuchařová.
Skutečně, pro celou Nadaci je toto ocenění velkým motorem a trochu i závazkem k tomu, aby ve své činnosti pokračovala a rozšiřovala služby a projekty, které nabízí.
“Díky podobným úspěchům a oceněním víme, že jsme na správné cestě a že naše práce dává smysl nejen nám a našim klientům, ale i veřejnosti,” doplňuje ředitelka Nadace Soňa H. Morawitzová. “I když je současná hospodářská situace pro organizace našeho typu nepříznivá, ač důležitost pomoci seniorům vzrůstá, chystáme se ještě rozšiřovat naši pomoci i působnost,” slíbila ředitelka.
O Taťáně Kuchařové
Taťána Kuchařová je česká modelka, influencerka a zakladatelka a předsedkyně správní rady Nadace Krása pomoci. V roce 2008 iniciovala založení Nadace Krása pomoci, která se dlouhodobě zaměřila na pomoc seniorům. Od roku 2017 je ambasadorkou Cílů udržitelného rozvoje v rámci agendy OSN. Díky své činnosti zaměřující se dlouhodobě na pomoc seniorům byla označena světovou mezinárodní organizací World Network of Young Leaders and Entrepreneurs jako mezinárodní lídr mladé generace.
O Nadaci Krása pomoci
Nadace Krása pomoci pomáhá babičkám a dědům, kteří na závěr svého života zůstali sami. Její vizí je důstojný a kvalitní život seniorů tam, kde je jim dobře.
Krása pomoci byla založena v roce 2008 Taťánou Kuchařovou, od té doby činnost Nadace stále roste. Dosud pomohla seniorům po celé republice částkou přes 50 milionů korun. V projektu Doma bez obav Nadace přímo pomáhá konkrétním seniorům, aby ke kvalitnímu životu v domácím prostředí měli vše, co potřebují. Doprovody, úřady, psychologická pomoc, propojení s dobrovolníkem, to všechno přispívá k tomu, že je poslední kapitola životního příběhu seniora pěkná a důstojná.
Nadace také ve svém projektu Zlatá práce pomáhá osobám nad padesát let uplatnit se na trhu práce. Nedílnou součástí práce Nadace je osvěta ve veřejném prostoru v oblastech výživy seniorů, důchodů i třeba dezinformací.
Nadace Krása pomoci provází stárnutím a propojuje generace.
O soutěži Marketér roku
Prezidium České marketingové společnosti vyhlašuje každoročně soutěž Marketér roku, jejímž cílem je výběr osobností, které se podílejí na úspěšném rozvoji vlastní firmy či instituce, i na rozvoji marketingu všeobecně. Přihlásit se mohou všichni zájemci, kteří jsou činní v oblasti marketingu v jakékoliv hospodářské či jiné organizaci, podnikatelské i veřejné. Oblastí činnosti se rozumí přímé působení v marketingovém managementu a marketingových funkcích ve výrobních, obchodních, dopravních a dalších oborech hospodářství, v poradenských a výzkumných marketingových organizacích, ve školství a jiných formách vzdělávací činnosti i v oblasti vědecké práce.